Curs Etichetă & Customer Care – Spa Plus
Consultanta Spa & Training pentru centre Spa si HoReCa
Telefon
+40 743564796
Adresa Email
contact@spaplus.ro

“Ospitalitatea este atunci când manifestăm o atitudine pozitivă, caldă și primitoare în special când avem o zi proastă”

Te-ai gândit vreodată cât de mult contează atitudinea, zâmbetul, empatia, atenția la detalii, ținuta și limbajul în relația cu fiecare client? Crezi ca numai prețul face diferența dintre un serviciu bun și unul excepțional? Ai calitățile unei GAZDE IMPECABILE la care oamenii vor să se întoarcă mereu?

Vrei să SĂ FII CEA MAI BUNĂ GAZDĂ și SA TE DIFERENȚIEZI?

Alege sa urmezi cursul de Customer Care ce îți oferă instrumentele de care ai nevoie pentru ca serviciile pe care le oferi să fie peste așteptări:

Customer Care pentru recepție hotel & spa, terapeuți spa, ospătari, housekeeping

*Ce presupune un Customer Care de calitate?

*Principii de bază în Customer Care

*Serviciu bun vs. Serviciu Excelent

*Prima Impresie – când și cum se realizează

*Cum comunicăm cu oaspeții? Variante și maniere de răspuns pentru orice situație

*Limbaj verbal și non-verbal

*Ținuta – Cum trebuie să arăt pentru a fi în concordanță cu serviciile oferite?

*Situații care nu se acceptă și nu se negociază în Customer Care

*Eticheta la telefon și e-mail

*Instrumente utile în Customer Care

*Ascultarea activă

*Pași în rezolvarea situațiilor dificile

________________________________________________________

Durată curs: 6 – 8h (în funcție de dinamica grupului si specializare)

Participanți: minim 5 pers, maxim 12 persoane într-o grupă

Tarif: 350 lei/persoană (reducerea în funcție de numărul participanților)

_________________________________________________________

DE CE un curs de Customer Care?

  • Pentru că atunci când știi să oferi un serviciu foarte bun, ai mai puține bătăi de cap

  • Când oferi un serviciu ireproșabil, economisești foarte mult timp

  • Pentru că atitudinea și cuvintele celui care oferă un serviciu sunt cele care crează percepția pozitivă / negativă a clientului despre produs/serviciu

Un motiv în plus să alegi acest curs….

Pentru că Ospitalitatea este mai mult decât serviciul / produsul tău. Este un SENTIMENT – sentimentul unei experiențe extraordinare oferită de un serviciu impecabil.

Iar dacă știi să creezi și să oferi această experiență, clienții vor reveni, dar mai ales te vor recomanda!

Nu subestima clientul! El știe dacă îl minți, dacă vrei doar să îi vinzi ceva, dacă nu ești într-o dispoziție bună etc. Chiar și cei mai naivi, la final, pot trage concluzia singuri dacă a fost un serviciu excelent, potrivit nevoilor lor, prin simplu fapt că (NU) le-a plăcut cum au fost tratați.

Dar dacă ai reușit să oferi mai mult decât un simplu serviciu, atunci beneficiile sunt maxime, iar reputația ta va fi transmisă mai departe.

Cartea ta de vizită este SĂ FII CEA MAI BUNĂ GAZDĂ!