Soluții – Spa Plus
Consultanta Spa & Training pentru centre Spa si HoReCa
Telefon
+40 743564796
Adresa Email
contact@spaplus.ro

Cum identificăm cea mai potrivită SOLUȚIE pentru tine?

Pasul 1:
➤ Ne contactezi (e-mail sau telefon) și ne împărtășești situația actuală a centrului tău, care este situația dificilă pe care dorești să o rezolvi sau totul merge bine, dar ai vrea să meargă și mai bine.

Pasul 2:
➤ Vom analiza situația ta și îți vom pune întrebările care să ne ajute să înțelegem mai bine ceea ce îți dorești, dar mai ales care este cauza reală a situației.
➤ Dacă nu poți identifica singur/ă sursa neplăcerilor care dăunează business-ului, îți vom recomanda o “Vizită Misterioasă” cu un client necunoscut care va testa serviciile, produsele și echipa centrului tău.

Pasul 3:
➤ Îți vom expune o serie de soluții, individuale sau la pachet, pe care să le poți aplica repede, dar mai ales care să îți ofere resurse pe termen mediu și lung în identificarea și rezolvarea unor noi situații.

Pasul 4:
➤ Dacă vei alege să colaborăm, vom stabili împreună agenda de lucru și vom trece la treabă!

Pasul 5:
➤ După ce ne-am îndeplinit obiectivele, îți vom rămâne alături o perioadă (stabilită în funcție de pachetul de instrumente și soluții pe care l-ai ales) pentru a urmări cum și cât de bine se pliază soluțiile propuse și cât de utile sunt instrumentele oferite pentru business-ul tău.

Când ai nevoie de Spa Plus?

➤ Când vrei să deschizi un centru spa dar nu știi de unde și cum să începi

➤ Când ai deja un centru spa dotat și aproape gata să funcționeze, dar ai nevoie de un consultant pentru a construi planul de acțiune (recrutare și training, crearea meniului, planul de vânzări și marketing)

➤ Când centrul tău spa funcționează de ceva vreme, dar simți nevoia de o schimbare, vrei să atragi clienți noi, vrei să te extinzi sau orice altă schimbare pe care tu o simți necesară

➤ Când ai un centru spa foarte bine dotat, servicii excelente, dar o echipă care nu reușește să evolueze, care nu vinde mai mult, care nu excelează la capitolul Customer Care (o situație foarte des întâlnită și simțită de către clientul direct)

➤ Când e nevoie să formezi un Spa Manager competent și capabil

➤ Când ai nevoie de asistență de management pentru o perioadă determinată (pre și post deschidere)

➤ Când echipa ta are nevoie de un curs specific: etichetă & customer care, vânzări, terapii spa, management, comunicare

 

image-divider