Spa Management Training ⋆ Spa Plus
Spa Business & Hospitality Customer Care Training
+40 743564796
contact@spaplus.ro

Spa Management – Basic Training – 6 & 7 noiembrie 2020

Spa-ul capătă o notorietatea tot mai mare în România și are nevoie de oameni dedicați, cu pasiune, pregătiți să creeze și să administreze un business ce are la bază conceptul original al spa-ului, dezvoltându-l constant conform tendințelor și cerințelor.

Ce este și ce face un Spa Manager?

Un manager de spa este responsabil cu operațiunile cotidiene (administrative și deservire a clienților) ale unui centru spa, cu dezvoltarea, formarea și motivarea echipei,  cu crearea și implementarea strategiilor de vânzare, marketing, cu implementarea procedurilor operaționale ș.a.m.d.

Pe lângă toate acestea, managerului spa îi revine și sarcina de a alege furnizorii de produse, de a crea meniul spa, de a măsura rezultatele și de a exercita funcția de PR.

Un manager spa se află la cârma afacerii, chiar dacă nu el este proprietarul centrului!

Cine poate deveni Manager Spa?

  • Un terapeut / recepționer ce își desfășoară activitatea într-un centru spa și dorește să facă un pas înainte în cariera sa, să își înlesnească abilități și cunoștințe specifice de management, pentru a deveni un Spa Manager excepțional sau un proprietar remarcabil al unui centru spa
  • Profesioniști din domeniul spa ce doresc să învețe cum se administrează un centru spa, cum se formează și conduce o echipă, cum se construiește și promovează un astfel de business
  • Orice persoană își dorește să învețe mai multe despre spa business, spa management operațional, spa marketing, spa financiar, echipă spa

Te invit să participi la acest Training de Spa Management cu noțiuni de bază esențiale ce te vor ajuta să înțelegi ce este un spa management aplicat, real, cu perspectivă.

Timp de 2 zile, vei primi noțiuni structurate ce au la bază experiența practică dobândită în mai multe centre spa:

  • Spa ca business – etape de realizare, concept, poziționare pe piață, viziune și dezvoltare
  • Profilul Managerului Spa – atribute, abilități, personalitate și valori
  • Crearea, dezvoltarea și gestionarea echipei spa
  • Administrarea centrului spa – proceduri operaționale
  • Spa financiar
  • Vânzări și marketing în spa
  • Sesiune întrebări și răspunsuri 
  • O întâlnire de tip consultanță 1 la 1, cu fiecare participant la training

Ce obții în urma acestui training?

  • Mentalitatea și claritatea Manager-ului Spa care cunoaște profilul de business al spa-ului
  • Noțiuni ce îți vor susține activitatea de management a spa-ului
  • Instrumente și metode necesare în dezvoltarea centrului spa și obținerea de profit
  • Capacitatea de a crea, susține, forma și administra o echipă spa valoroasă, unită și proactivă
  • Încrederea că poți să fii un Manager Spa excepțional
  • Diplomă de participare 

Cine este Trainerul și creatorul acestui training?

Alina Nițu – consultant în domeniul Spa Business și Hospitality Customer Care  trainer cu o experiență de peste 10 ani în domeniul hotelier & spa, ce și-a creionat expertiza prin experiență practică, având alături câțiva mentori potriviți care au contribuit temeinic la creșterea sa profesională.

Alina este o persoană implicată, perseverentă,  dedicată progresului și dezvoltării industriei spa ca business, ce a dobândit cunoștințele necesare pentru a crea  și susține programe de training specifice industriei hoteliere & spa: Etichetă & Customer Care, Curs de bază Spa Management, Curs Vânzări spa.

Alina a creat cursul Hospitality Customer Care prin experiență proprie, atât în calitate de gazdă, cât și în calitate de client și client misterios, curs pe care l-a susținut în peste 13 centre din țară din domeniul hotelier, spa, restaurant, cabinete stomatologice și companii IT.

În domeniul spa & wellness, joacă un rol de bază în tot ceea ce presupune un business spa: plan de business, concept, recrutare & training, plan de vânzări și marketing, reorganizare business, proceduri operaționale.

Printre proiectele sale se numără:

Business development, Management operațional, recrutare și training, proceduri operaționale, vânzări și marketing: The Spa Hilton Sibiu, Orhideea Spa București, Eden Spa Sibiu, Ozone Spa Tușnad, Jad Spa Sibiu

Customer Care Training: Sun Garden Resort & Spa Cluj, Centrul Aria Sibiu, Country Spa Snagov, Hotel Aurelius Poiana Brașov, Hotel Snagov Club, Unique Smile Sibiu, Total Soft București, Corident Sibiu. 

Care este investiția ta?

Costul training-ului este de 900 lei, plata integrală prin transfer bancar.

BONUS! Primești un Ghid de Bune Practici în Customer Care, dedicat industriei spa.

Unde se va desfășura acest training?

Deși preferăm întâlnire față în față, acest training se va desfășura totalmente online. 

Te asigurăm că ne vom dedica toate resursele pentru ca această întâlnire să fie una cât se poate de umană, prietenoasă și lejeră, fără să facem rabat de la profesionalism.

Link-ul de acces îl vei primi după ce te vei înscrie sau cel mai târziu cu o zi înainte de curs.

Dacă dorești să te înscrii, te rugăm să trimiți un e-mail la contact@spaplus.ro 

Pentru orice întrebare legată de acest training, Alina îți stă la dispoziție via e-mail sau la telefon 0743564796.

Îți dorim inspirație în luarea celei mei bune decizii pentru tine!