SPA-ul tau este profitabil? – Spa Plus
Consultanta Spa & Training pentru centre Spa si HoReCa
Telefon
+40 743564796
Adresa Email
contact@spaplus.ro

Exista doua raspunsuri valabile: DA sau NU

Daca raspunsul tau este DA, atunci te felicit! Esti pe drumul cel bun pentru ca fie ai inteles de la bun inceput profilul business-ului, fie ai avut parte de un consultant in domeniu, care te-a ghidat si ajutat sa faci de la bun inceput pasii corecti.

Desigur ca nu exista retete de succes, insa capcana cea mai mare a acelor care investesc intr-un asfel de business este entuziasmul de inceput care se traduce prin expresia “eu ma pricep la business, deci pot sa fac si din spa un business de succes”.

Ei bine, lucrurile nu stau chiar asa.

Principalul factor care poate duce spa-ul catre pierdere este gestionarea “nefericita” a investitiei initiale. 

Aceasta este directionata in proportie de 80% catre dotari si echipamente, iar bugetul alocat resurselor umane si promovarii este din ce in ce mai mic, adaugand si cheltuielile neprevazute, care de regula, se ivesc tot la partea tehnica.

Mai mult decat atat, pe termen lung, vei descoperi multe zone din spa-ul tau care nu produc bani, ci doar consuma.

De acea planul initial trebuie sa includa si un astfel de calcul: ce profit iti aduce fiecare metru patrat?

Al 2-lea factor care poate duce spa-ul pe pierdere este ca, desi locatia este superba, dotarile sunt si ele extraordinare, personalul este slab pregatit pentru a scoate in evidenta spa-ul: nu are notiuni elementare de eticheta, customer care, nu cunoaste serviciile si dotarile spa-ului, nu reuseste sa faca o vanzare reusita etc. Mai mult decat atat, nu detine calitatile necesare pentru a fi gazda perfecta.

In acest mod, vei pierde garantat un numar semnificativ de clienti.

De ce? Pentru ca, acest instrument fantastic si esential pentru business-ul tau, nu este valorificat si slefuit la maxim!

Iar al 3-lea lucru la care foarte putini se gandesc sa-l faca este sa vada prin ochii clientului => ce vede clientul cand intra, ce miros simte, ce aude, care este prima persoana cu care intra in contact, ce impresie isi face in primele 5 secunde, ii este usor sa ajunga la vestiar, pe unde trece sa ajunga dintr-o zona in alta, are tot ce ii trebuie la indemana, la cine apeleaza cand are nevoie de ajutor etc.

Acestea nu sunt trucuri, sunt situatii reale “culese” din piata spa din Romania.

Asadar, gandeste-te bine si cu sinceritate!

Care este motivul pentru care SPA-ul tau nu aduce profit?

Este foarte posibil sa nu ai un raspuns clar la aceasta intrebare sau doar sa presupui care ar fi punctul slab al business-ului, dar SOLUTIA o vei gasi atunci cand ai identificat foarte precis problema si sursa ei.

Ca sa iti facem viata mai usoara si sa te ajutam sa identifici cauza problemei reale, iti sugeram un instrument foarte utilizat in mai multe domenii in strainatate, dar si in tara, si anume VIZITA UNUI MYSTERY SHOPPER in spa-ul tau.

Daca vrei sa afli mai multe detalii despre ce presupune aceasta “vizita misterioasa” te rog sa ne scrii la contact@spaplus.ro iar noi iti vom raspunde in maxim 24h.

Cheia e la tine! 

 

Alina Nițu

Spa Business Advisor

www.spaplus.ro